Kızlar hepinize merhabalar. İki hafta önceki kontrolümde doktorum oğlumun iki böbreğinde de genişlemenin olduğunu, bunun down sendromundan kaynaklanabileceğini söylemişti. Amniyosentez veya nifty test önermişti. Yaptırdık, az önce sonuçları çıktı. Temizmiş çok şükür. 🙏 dua eden herkese çok teşekkür ederim. darısı bekleyen tüm annelerin başına.