Herkese iyi akşamlar 🙋🏻♀️ 24. Haftanın içindeyiz. Yemek yedikten sonra 20-30 dakikalık bi çarpıntı oluyor. Sonra geçiyor. Öyle çok rahatsız edicek derecede değil. İşimi falan engellemiyo ama hissediyorum tabi. Sizinde oluyo mu böyle? Sebebi nedir acaba 🤔