Arkadaşlar merhaba; 29. Haftadan bu yana nefes alırken çok zorlanıyorum... özellikle geceleri nefesim kesiliyor gibi oluyor... gece nefes alamadığından uyandığım oluyor...doktoruma söyledim yastıklarla bedenin daha yukarıda olacak şekilde yatmayı dene dedi...yapıyorum ama bir türlü işe yaramıyor..sola yatıyorum sağ yatıyorum yine zorlanıyorum... şuanda 34+1 deyim ve inanılmaz derecede zorlanmaya başladım.. yürümeyi vs geçtim konuşurken bile nefesim kesiliyor... bunu yaşayan doğal bir çözüm bulabilen var mı aranızda?