Ayse_Gul BEnşm de kalbinde parlaklık var canım ama ben detaylıda perinatoloğa gittim, ikili testin normalse sıkıntı olmaz dedi, bir de bebekte sorun var diyebilmek için aynı anda en az 3 yerinde daha sorun olması gerekiyormuş, son haftalara doğru geçme ihtimali çok yüksek dedi. İçini rahat tut, ben hiç düşünmedim bile.