Ilk 18 hafta doğru düzgün hic birşey yiyemedim yaşamda çıktı. Şuan 34. Haftadayım bu zamana kadar süt alerjim yüzünden peynir yoğurt süt gibi ürünler tüketemedim hala da çok kasamıyorum yiyemiyorum çok şükür gelişimi iyi bir sıkıntı yok ne kilosuda iyi çok kasma kendini ama ac kalma o zaman daha cok bulantısı oluyo insanin