gunisigim123 yıllık izindeyiz tatil yapıyoruz doğum öncesi motivasyon oldu bana da 14 gün sonra doğumum olacak yarın da annem geliyor hazırlıkları yapacağız yıka ütüle yerleştir vs zaman geçmiyordu ama annem ve eşim yanımdykn vakit geçiyor önceden olsa eşim nöbette ben evde tüm gün 24 saat yalnız çok zordu sağlıkla kucağıma alsam ayrıı çok yorucu geliyor artık