Canım ben daha Ankara’da doktora gitmedim ama devlet hastanesi düşünüyorum 🤔 çünkü o kadar para vermek çok gereksiz geliyor durumumuz kötü değil ama o paraya bebeğe başka bişey alırız me bileyim bebek arabasını bin lira yerine atıyorum 2bin veririz GATA da mutlu bey var herkes çok memnun onu deneyecem eşimin söylediğine göre 1000 lira civarı bi bağış yapınca özel oda alabiliyormuşuz GATA seçmemin sebebi de yabancı hasta almıyorlarmış hakkımızda hayırlısı bakalım bi kaç haftaya gidecem Ankara’ya hemen gün alıp muayene olacam Doğumun detaylarını da öğrenir yazarım ❤️🐣