Canım ben kendi isteğimle sezeryan olucan cuma günü ve bu zamana kadar hep normal diyordum ama 2 tane normal Doğum gördüm vaz geçtim sezeryanda en aZından ağrı kesici yapınca geçiyor bi şekilde ağrın ve ayağa Kalkan'a kadar herşey bence her ikiside zor ama bana göre normal daha zor göründü gözüme iyice düşün ona göre karar ver herkes istediği gibi doğurmalı sen hangisini istiyorsan araştır başına gelecekleri bil öyle karar ver