Arkadaşlar bu çok normal eğer bulantınız falan olmazsa kendinizi şanslı hamilelerden sayabilirsiniz ben şuan 21 haftadayım çok şükür hiç bulantım olmadı bu zamana kadar ve istediğim herşeyi tiksinmesen yiyebildim sadece rahim ve göğüsler büyüdüğü için kasık ve göğüs ağrıları yaşadım o kadar yani midenizin bulaşmaması vs kötü bişiy değil kendinizi şanslı hamilelerden görebilirsiniz