Zehraszehra Benim hiç ağrım yoktu hatta doğum olcağı gün sokakta gezdim 38+6 da akşam geldim yemek yaptım yemek yedik tuvalete gittim afedersin küçük tuvaletimi yaptım içimden pıt diye bir ses geldi anlamadığım bi şekilde su akmaya başladı tuvalette olduğum için anlamadım sonra tuvaletten çıkıp salona gelene kadar bir daha su geldi öyle başladı 3 saat sonra falanda sancılarım başladı herkesin farklı oluyo hamilelik belirtisi hikayesi bakalım seninde hakkında hayırlısı