emirhaninannesi 39+4 haftayiz kizlar saat 3 den beri duzensiz agrilarim var adet sancisi gibi gelip gelip gidiyo smdi sıklaşti ama hala duzensiz ne zmn hastaneye gtmeliyim yalanci olup olmadigi nasil anlasiliyo daha once agrim oluyodu ama bu sekilde degil
uzunkirpik1728 emirhaninannesi canım dakika tut, yalancıysa düzensiz gelir ağırıların.. gerçek sancıysa düzenli olur sakin ol ve panik yapma çünkü bebişine kavuşuyorsun az kalmış maşaAllah🌸🌱🍀
guler27smsk_ emirhaninannesi canim her sancı girdikçe hızlı hızlı yürü evin içinde hemen gitme be. Öyle yaptım evde çektim hastaneye gittim 9 cm açıklık var direk Doğuma
emirhaninannesi uzunkirpik1728 mesela hep 10 dkkada mi gelmesi lazim canim su anda dayanilmayacak gibi degil sicak suya oturmaya gdicem inslh duzenli gelir
uzunkirpik1728 emirhaninannesi mesela 10 dakikada bir geliyorsa bundan sonrasında 15 dakikada bir gelmemesi lazım yani sayısı azalıp çoğalmaması lazım gerçek doğum sancısıysa eğer... sadece sıklaşması lazım dakika aralarının
emirhaninannesi guler27smsk_ oyle yapiyorum canim ve su anda nişan da geldi bakalim dayanabildigim kadar dayancam su anda duzensiz hafif sancilar var zten
Deletedmom6373 emirhaninannesi Seninle ayni durumdayiz canim nişanın nasil geldi ben bi lavoboya kalktım nişanim gelmiş hafif sancilarim var ne yapcam bilmiyorumm
emirhaninannesi Deletedmom6373 ya cok sevindim kac haftalik sin sancilarin duzensiz mi beni uykumdan uyandırdı sanci snra lababoya gttim akintiyla karisik geldi smdi de ic camasirim gene hafif kahve leke olmus sancilarimda var
emirhaninannesi Deletedmom6373 ya cok sevindim kac haftalik sin sancilarin duzensiz mi beni uykumdan uyandırdı sanci snra lababoya gttim akintiyla karisik geldi smdi de ic camasirim gene hafif kahve leke olmus sancilarimda var
emirhaninannesi Yildiza darisi basina canim ama benim sanci var su anda sifir açıklık bundan da cok korkuyorum
Danlabgrc uzunkirpik1728 bende 39 +4 deyim sabahtan beri düzensiz sancı var önce nişan geldi şimdi ara ara sancılar ile kahverengi akıntı geliyor doktora gitmeli miyim. Bide şuan hafif kanlı ama çok miktarda Nisan geldi tekrar
emirhaninannesi Danlabgrc canim benimde ayni sey oldu gttim sanci var ama duzensiz ve malesef sifir açıklık 🤦♀️
Kaderakman Cnaım 10 dkka da bir sancı gelir sonra dha sık olur 5 dkkada bir gelmye baslar agrıların çoğalır. Sen yine de kontrol et agrılarını kanama cok olursa durma bence
emirhaninannesi Kaderakman malesef canim duzensiz sancilarim var daha açıklık sifirdi bundan korkuyorum