Bende de var dedi doktor iğne verdi Pazar günü de olacağım tekrar iğneyi haftaya tekrar çağırdı. Küçük bi alan var korkacak bişey değil dedi ama bende korktum. Nasıl geçecek ne yapmam gerek? Rapor yazdı evdeyim ama alttan bi kanamam yok şükür, yardımcı olursanız sevinirim🤲🏻