Hanımlar resim yüklemeyi bilmiyorum ama muhakkak görmüşsünüzdür cuma günü bims gelecek olan bebek kıyafetleri %100 pamuk yazıyor ama sizler tavsiye eder misiniz, birde ana kucağını kesin almayı düşünüyorum 75 liraya çok uygun geldi kaliteli midir aceba ?