Kızlar merhaba🤗 Öncellikle hepinize hayırlı sğalıklı bir avazda doğumlar diliyorum. Bebeğim 2 haftadan geriden geliyormuş. Böyle olan var mı aranızda? Çok üzüldüm kafama takıldı pazartesi tekrardan kilosu kontrol edilcek. Hızlıca nasıl besleyebiliriö? Böyle olupta düzelen oldu mu mesela 😇 fikirlerinizi merak ediyorum.