Buseesiyok41 Büyüdüyse kaçıncı hafta büyüyor ve Doğum yaptıktan sonra eski ayak numaranıza döndünüz mü
[silindi] Buseesiyok41 canım benimki 30. Haftadan sonra büyüdü Doğumdan sonrada böyle kaldı 34 35 giyiyordum şimdi 36 giyiyorum
Mervehayat12 Buseesiyok41 ilk hamileliğimde 36 numara olan ayaklarım 38 39 olmuştu :) Doğumdan sonra 36 ya döndüm :)
Ayckntmt Buseesiyok41 ben 37 numara giyiyordum şimdi 39 resmen çünkü şişiyor ayaklarım Haftamdayım daha 30 lu haftalardan sonra eşimin ayakkabılarını giyerim heralde 🙈
Aysgl_nrnc1 Bnmde 36 ama ayakkabı çok sıkıyo 37olmştur. Doğumdan snra düzelir diyolar ama inşallah düzelir@Buseesiyok41#5147501