Yenianne İdrar yolu enfeksiyonundan iğne alan kullanan ve faydasını gören arkadaşlar var mı acaba her şeyi de kullanmak istemiyorum antibiyotik aldım kullandım geçmedi şimdi de iğne verdi dr kullanıp kullanmamakta kararsızım su içerek bol bol atlatamaz mıyım
Malikinannesi Ben de de çok enfeksiyon vardı cnm ya çok çektim iğne kullandım antibiyotik hiç kullanmadım iğne iyi geldi ama biraz ağır iğneler 😑 inşallah sende faydasını görürsün ve geçer. Bol bol su iç evet
Malikinannesi İç çamaşırını sık sık değiştir altını ıslak bırakma yıka kurut. Bir de af edersin esinle ilişkiye girince içine olmamasına dikkat edin iğneler bitene kadar.