Doktora gittiğimde 5 haftalık gebesin dedi 17 Mayıs’ta gebe kalmışsın dedi şöyle bir sorun var benim kistim vardı ve ben adet olmuyordum ve doktor bana ısrarla Mayıs’ta olmuşsun diyor olsam bilmezmiyim mucize gibi hamile kaldım ama 17 Mayıs 6 hafta 5 günlük oluyor ? Nasıl anlıyacagım