sevval55 vallahi bana da kayısı,kefir,yoğurt,hoşaf,zeytinyağı ve daha nice bahsedilen şey etki etmiyor canım.Doktorum Duphalac şurup verdi.Kabızlık dönemlerimde onu 3 öğün tok karna birkaç gün içiyorum.Anca öyle düzeliyor.Onun da tadı fazla şekerli ve biraz gaz yapıyor ama çektiğim kabızlığın yanında devede kulak kalıyor.Genelde gebelere verilen bir şurup.Doktoruna sorup kullanabilirsin.Öyle kasılmalar yaparak tuvalete çıkarttırmıyor diğer ilaçlar gibi.