Yassmenn Kızlar 21 haftalık oldukça şükür 🙏 özellikle bu hafta ayakta kalınca biraz bel ağrısı yaşıyorum ayrıca geceleri el uyuşması da yaşıyorum bu durumları yaşayan var mı ??
Kelebegimmm Aynı haftada başlamıştı bel ağrısı bende de.bebek büyüdüğü için normal.uyuşmada herkeste oluyor diye biliyorum.burdakı postlardan çok okumuştum bende olduğu zamanda hiç korkmadım.28 haftam bitiyor şimdi daha şiddetli olmaya başladı