Ayzaninannesi Kızlar 24+1im simdi ben 24 haftalık mi hamileyim 25. Haftanın içinde miyim beni aydınlatır mısınız 😂 herkes farklı söylüyor
Mlssa Ayzaninannesi 30+4 üm.Soranlara 31.haftaya gidiyorum diyorum 🤷🏻♀️ 25in içinde oluyosun normalde bildiğim kadarıyla👍🏻
Betttt Ayzaninannesi 24. Haftanı doldurmuşsun 25. Haftandan bir gün almışsın 😂 ben 31+3 e kadar 31 daha sonra 32 diyorum😂😂😂
Kosem_Hanm Ayzaninannesi Herkes bisey diyo ama hemsireler 1 gün gecince sonraki haftadasin diyolar ben hep onlara gore soylemisdim😁
Gamzeciks Ayzaninannesi yaş sorunsalı gibi bu da. 24. Haftadasın bence. 38+0 ım ben şimdi 39 diyemem. 38. Haftadayım diyorum.
Ayzaninannesi Kosem_Hanm evet ebede bana öyle demişti 19+5 te tetanoz vuruldum 19 değil 20nin içindesin 20den önce yapmıyoruz asiyi zaten demişti ama insan her kafadan bir ses cikinca kararsız kalıyor
defne55 Ayzaninannesi 25 haftanın içindesin canım bende 19+5im ama 20 haftalık diyorum doktorlar da öyle hesaplıyor zaten:)
Ayzaninannesi Peki kızlar sizde hic 1 2 gun geriden gelme sorunu oldu mu ultrasonda sonradan düzeliyor diyorlar ama bu haftalar da gerilik normal mi
Mlssa Ayzaninannesi 1 hafta geriden kemik gelişimi benim 27.haftada öyleydi ama doktorum 1 haftadan sıkıntı olmaz gayet normal kilosu boyu demişti.Doktor sorun yok diyorsa 1 hfta 3-5 gün falan pek problem olmaz cnm
Ayzaninannesi Mlssa yorum yapmadi canım o zaman daha 20+6 ydim ultrasonda 20+5 gözüktü burada bazı postlar okuyorum hep ilerleyen haftalarda gerilik yazmışlar
Mlssa Ayzaninannesi Birdahaki kontrolünde sor canım mutlaka madem aklın takıldı.Dediğim gibi doktorum birkaç günün sorun olmadığını söyler her zaman o yüzden ben pek kafaya takmıyorum☺️