Merhaba ben de 22 haftalığım bu hafta malesef aynı şeyleri yaşıyorum, progestan ve magnezyum başladık. Yatmaya çalışıyorum mümkün olduğunca. Ben iki doktora göründüm biri çok riskli biri riskli buldu. İlaçla tedavi olan bir sürü insan duyuyorum. Yalnız değiliz şurda bile başına gelen bir sürü kişi var. İnşallah hepsi geçer vaktiyle kavuşuruz canlarımıza... Gittiğim doktorlardan biri saat başı olursa acile gel serum versinler demişti, benim kasılmalarım yarım saat yirmi dkda bir oluyordu. Progesteron iğne ve jel alıyorum bir de hap var baya rahatlattı bunlar ama hala bazen tüm karnım sertleşiyor (eskisi kadar olmasa da) sertlikleri not alıyorum bir de sıklık takibi için iyi oluyor, böylece doktora gittiğinizde elle tutulur veri sunmuş olursunuz. Herkese çok geçmiş olsun.