Bende 6 haftaya yeni girdim dr başta kese Yok dış gebelik olabilir dedi Sonra keseyi gördü büyümüyor gibi daha hızlı büyümesi lazım dedi 5.5mm halbuki.internette örneklerini okuduğum da başka dr lar cok normal demiş bu boyuta.ben doktorların maalesef hep olumsuzu söyleyip kötüye alıştırmaya calıstırdıklarını düşünüyorum . İçini ferah tut her gebede farklı bence bu durumlar bir standartı yok. Belki de geç döllenme oldu