Pier hemen doktorunuza gidin bende gecen hafta ayni seyi yasadim agrim yoktu ama lekelenmem oldu hemen doktoruma gittim acilmam baslamis allahtan kanaman olmus yoksa kendi kendine evde dogum yapabilirdin dedi. Hastanede yattim igne serum 29dum bu hafta 30um ama cuma gunu acilmam devam ediyorsa doguma alacak doktorum. Yani sizi korkutmak istemem ama hic bir kanama hamilelikte normal degil, vakit kaybetmeden hastaneye gidin. Allah yardimciniz olsun. Haber verin mutlaka, hayirli guzel haberler alin insallah.