Merhaba arkadaşlar 36+2 deyim . Hafif kaşıntıyla başlayan ve şiddetini arttırıp bütün vücuduma yayılan gece uyutmayan kaşıntı hikayemin ardından yapılan testte safra asitlerimin normalin çöm üstünde yükselmiş olduğu ortaya çıktı. Bebeğim haftaya Çarşamba zorunlu sezeryanla alınacak daha önce bunu yaşayan oldu mu ? Önerileriniz neler