kızlar merak ettigim bir konu var çatı muayeneleri zorunlumu oluyor ve gerek varmi . Şuan 31+4 haftamdayim doktrum şu zaman yapacagm gibisinden birseyler soylemedi acikcasi okudugum kadariyla yaptiranlar hep aci cekmis yani bunu cekmek zorundamiyiz acıklığa bakıyor doktor ama bunun belli bi zamani var bence önceden bakmak bana mantiksiz geliyor dogum zamani bakilmasi gerek gibi . Bilemiyorum bunlar benim dusuncem herkesin dusuncesi farklidir lütfen kötü yorum yapacaklar yazmasin bunu cok yasadim herkesin fikri kendine