Gamzee11 Kızlar folic asiti ne zamana kadar kullandınız ben 4. Ayda kestim daha doğrusu doktor bırak dedı şuan 6. Aydayım kafama takıldı geçen gittiğimde sorucaktım unuttum
Mervehayat12 Gamzee11 ilk 3 ay kullanılıyor ama, ben Fransa’da yaşıyorum kızımda kullanmadım doktorlar Doğumdan önceki 3 ay etkili diyorlar :) her ülkede farklı sanırım :)
Panik06 İlk 3 ay kullanıyorsun zaten sonra sağlık ocağına git onlar sana başka vitamin veriyorlar canım