Merhaba arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim bugün aşırı derece kanamam oldu hemen doktoruma gittim bebeğin kesesini gördük kalp atışlarını duyduk çok şükür bebek sağlıkla gelişiyor ama hala kanama devam ediyor benim gibi olan var mı aranızda ?? Şimdiden teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize