Girlmomgirl Kızlar merhaba çatı muayenesi oldum bugün ilk defa ve doktorum açıklığımın 3,4 cm olduğunu söyledi.Sizce doğum ne zaman başlar ağrın başlayınca bekleme gel dedi
Bkr-efe Girlmomgirl bu açıklığı hissediyor musunuz ya ? Yani açıldıkça herhangi bir his yaşıyor musunuz ?
zynp1512 Girlmomgirl ben dört santim açıklıkla doğuma alındım üç saat sonra doğum yaptım bende senin gibi hiç hissetmemiştim
Girlmomgirl Bkr-efe hayır yaşamıyorum şaşırdım bende açıkçası ama tabi nbt de ağrım çıktı bide iki gün önce gece sabaha kadar ağrım olmuştu doktor doğum ağrınmış dedi
Girlmomgirl zynp1512 peki suni sancıyla mı devam etti doğumunuz bana dediki açılman çok iyi ben birazda uyardım düzenli ağrın olursü hemen gel. Ama ağrım oldu düzenli değim geçti bakalım bekliyorum
zynp1512 Girlmomgirl biraz önce doğum hikayemi paylaştım orda yazıyor :) dört santimde suyumu patlattı üç saat suni sancı yedim ve aynı anda rahim yumuşatıcı serum da bağlandı son bir saat
Girlmomgirl zynp1512 maşallah okudum doğum hikayenizi çabuk ilerlemiş açılmanız. Ben suni sancıya baya karşıyım o yüzden doktorum bekletiyo kendi sancımı. Bakalım biraz önce nişanımda geldi. Ağrım ne zaman gelecek merak içerisindeyim
zynp1512 Girlmomgirl nişan geldikten bir gün sonra doğum gerçekleşiyor genelde uzun sürenler de istisna tabi ama en kısa zamanda doğumun su gibi gerçekleşir inşallah canım
Gnll35 Girlmomgirl doktorum bana baktığında 3 cm açılma vardı 16.30 da eve gittim 19.00 da suyum geldi 21.35 te kızım doğdu canım