Cmrnr Merhaba anneler ben pazartesi aşı oldum fakat şuan cok agrıyor vede şiş vede kızarık normalmi bide kac güne gecer acaba aynı durumu yaşayan varmı ??
Kbramsa Cmrnr gün gün geçiyor canım benim ödem yaptı bide 1 haftayı geçti yeni yeni ağrısı bitti ama sertlik hala duruyor üfff bide bunun 1 ay sonra tekrarı var diye kendimi yiyorum 😄
Canogul Cmrnr bende pazartesi oldum 2 gün bişey yoktu ama sün geceden beri ağrıyor kızarıklık ve şişlik yok
SelmAlper Cmrnr pazartesi bende oldum canım ama benim hiç ağrı kızarıp şişme olmadı aşıdan sonra 3 dakika pamuğu iyi bir şekilde bastırdım daha sonra üstüne yatmamaya çalıştım ilk gece birde o gün duş almadım.
Mlssa Cmrnr Maalesef çoğumuz yaşadık. 3-4 güne geçiyor canım üzerine çok yatmamaya çalış yeter.Geçmiş olsun
Ayslksa Kbramsa canm ilk dozu yaptrdgimda ben bir hafta kolumu kaldıramadım üzerine yatamadım.şişlik kızarıklık olmadı ama.1 hafta sürdü sonlara dogru azaldı ağrısı bugün ikinci dozu yaptrdim.Insallah ağrımaz.🙄 buz komplexsi yap.
Kbramsa Ayslksa aslında ilk gün bi ağrım olmadı bende yalandan buzu bi dolandırdım bıraktım 😄 sonra gece kolumdan oldum inşallah ikinci doz hiç sıkıntı çıkartmaz ya
MReyhan Canogul ya ben normalde 18+3 üm ama doktora göre 19+3 .. Sağlık ocagı da aşı için yarına randevu vermişti .. Erken mı yani bide vurulduğu an çok hissediyomusunuz ?
Canogul MReyhan yani beni 22. Haftamda aradı ben 23.haftamda gidebildim geç oldu falan demedi yani yanlış bilgi vermek istemem ebenin eli çok hafifti acımadı ama 2.geceden beri ağrı var kolumda oda olur diyo herkes
Canogul MReyhan yani beni 22. Haftamda aradı ben 23.haftamda gidebildim geç oldu falan demedi yani yanlış bilgi vermek istemem ebenin eli çok hafifti acımadı ama 2.geceden beri ağrı var kolumda oda olur diyo herkes
nagehann Benm gittiğim sağlık ocağındaki ebe, detaylı ultrasyon sonucunu bekledi, iyi çıkarsa enjekte etme taraftayım dedi, bekliyorum bende, sağlık raporu alacak kadar ağrı ve rahatsızlık var mı?
nagehann Benm gittiğim sağlık ocağındaki ebe, detaylı ultrasyon sonucunu bekledi, iyi çıkarsa enjekte etme taraftayım dedi, bekliyorum bende, sağlık raporu alacak kadar ağrı ve rahatsızlık var mı?
MReyhan Canogul teşekkür ederim .. Sonraki ağrı bı şekilde geçer de aşı falan vurulcagım an korku heyecan bı farklı duygulara kapılıyorum bakalmm
Canogul MReyhan bende korkuyodum kasılıyorum diye korkma anlamıyosun hemen bitiyor zaten kalçadan ipne gibi değil