hllaltas25 Valla ben her hafta yiyodum bi ara delirmiştim🤣 doktoruma söyledim,sana kilo yapar ve bebeğe yararı yok çok sık yeme,faydalı şeyler yemeye çalış dedi çok da kötü konuşmadı.O yüzden uzun aralıklarla arada bir yine yiyorum çok kasma kendini abartmadığın sürece bir şey olmaz canım☺️