Arkadaşlar ben 11+4 haftalık hamileyim ama doktorum 3 4 gün daha ilerden gittiğini söyledi korkum bu değil köyü bişey değilmiş ama ben her gittiğimde kalp sesini duyuyorum uyuyor oluyor hareket halinde pek değil korkum şu ultrosona girmediğin zamanlarda yaşıyomu iyimi korkusu var hiç kıpırdama seyirme hisside yok bende 3 ay olduk belki erkendir ama her an kaybetme korkusu yüzünden heveslenemiyorum bağlanamıyorum napıcam ben yaşıyordur deme hiç kanamam ağrım olmadı çok şükür