Merhaba ben 39+5 oldum bugün kontrole gittiğim bebeğim 4 kilo çıktı ve doktor sezeryan olabilir hazırlıklı ol dedi ama ben hiç istemiyorum moralimde çok bozuldu böyle kilolu bebeği olup normal doğum yapan var mı lütfen yardımcı olun🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻tavsiyelerinizi bekliyorum