Neslihant Içine ne koyacagim tam bilemiyorum suan ama önce boyut almam gerek kabin boy mu yoksa orta boy mu olmaliyim biri kucuk biri buyuk sanki tecrubeli anneler yardim😂
Ecece Neslihant canım ben kabin boy aldım bide yanına bebek bakım çantası aldım herşey yeterince sığdı
Mavis222 Ben kocama nişanda aldığım orta boy valizi kullandım ayrı taşımak yerine ikimizin eşyasını oraya koydum
ozlemky Neslihant bende kabin boy valiz var ona koyacağım, ekstra sığmayan birşey olursa bebek bakım çantasına koyarım artık 😊