Ygmrr Mervehayat12 anladim bende cok acele oldu sanki ogluma haksizlik oldu gibi hissediyorum, karisik duygular icindeyim sizde de bu psikoloji oldumu
Mervehayat12 Ygmrr aynısı bende oldu, sürpriz oldu açıkcası biz korunuyorduk, kızım adına cok üzüldüm 1 hafta kendime gelemedim :/ alışmaya çalışıyorum ara ara bulantı ve kusmalarım oluyor :( bebegim cok küçük rabbim bize sabırların en büyüğünü versin
Ygmrr Mervehayat12 sezeryan o yuzden tedirginim nasil olur diye sizin normal oldugu icin cok sıkıntı yasamazsiniz kalp atisini duydunuzmu
Mervehayat12 Ygmrr whatsapp grubumuz var katılmak istersen :) https://chat.whatsapp.com/B8ib0KXz9JF4hr3w5myvIc 7-8-10-1 yaş bebek anneleri ile 6 aydır aktif kullanıyoruz :) istersen bağlantıya tıklayıp katılabilirsin