NrglBayar Eylul-Trio kullandım hamileliğim boyunca. Bittiği için nasılsa doğum yaklaştı diye almadım. Sabahtan beri hafiften dişim ağrıyo kalsiyum eksikliğinden olabilir mi hanımlar
ipeksi NrglBayar olabilir, ben de 28. Haftadan beri hem kalsiyum hem magnezyum kullanıyorum bir iki gün ihmal etsem hemen ağrılarım artıyor.
ipeksi NrglBayarkullandığınız ilacı bilmiyorum ama eğer ilaç özelse en azından aile hekiminize devletin karşıladığını yazdırabilirsiniz çünkü maalesef doğumdan sonra da emzirme sürecinde de vücutta aynı ihtiyaç devam ediyor hatta emzirme sürecinde özellikle diş sızlamaları daha da artıyor
NrglBayar ipeksi magnezyumu hala kullanıyorum da artık bi sürü haf içmekten sıkıldığım için kalsiyum için olanı almadım. Cuma kontrolüm var o zamana kadar sabrediyim bari.. teşekkür ederim 🙏🏻