Kader12 rabbim sabır versin valla çok zor geçmeyince geçmiyor ben ilk 3 ay ne çektim su içemiyordum ağlamakla geçerdi hergünüm sadece serum rahatlatıyordu beni oda bi kaç saat..ama çıbık kraker, tuzlu beyaz leblebi,galete çubuk, yeşil elma, ekmek arası beyaz peynir,muz bunlar da rahatlatıyor.. tez zamanda rahatlarsınız inşallah..