İyi doktorları var doğumdakiler yani ablam orda doğum yaptı 3 gün önce oradaydım bende ebeleri falan çok ilgili benimle baya ilgilendiler gelip gidip baktılar ve suratsız değiller en önemlisi o. Hemşireleri de çok güler yüzlü bebek için gelenler de öyle güzel güzel her şeyi anlatıyolar ama hastanenin kadın doğum doktorları berbat muayene için gittiğinden bahsediyorum resmen insan azarlamaya yer arıyolar en iyisi yine Sadık bey ben ona gitmeye başladım artık doğuma 2 ay kaldı orda devam edip doğumuda orda yapıcam.
Ayrıca doğumhanesi vs güzel pis değil ve büyük bi odaya iki kişi alıyolar sancı anında tek kalmıyosunuz.