syntugce Ağrısız acısız geçiyor diyenler Ya çok kuvvetliler Ya da dayanıklılar. İki kez anestezisiz çektirdim ikisinde de ağlayarak kalktım sedyeden. Berbat bir şey, kesinlikle anestezili çekilmeni tavsiye ederim. Bir daha çektirecek olsam asla anestezisiz çektirmem ki ben de çok narin, mızmız bir insan değilim.