Dlnbngl_12 Kızlarr merhabalar kontrol amacı progestran kullanan varmı benim dün aksam biraz sancım oldu lavaboya gittim kahve rengi ufak bir akıntı oldu geçti ama doktor progstram verdi kontrol amacı kullanıyorum sizdede varmı kullanan
Bianne Dlnbngl_12 bnde herhangi bisey olmadi nedeni bilinmeyen 2 düşükten dolayi kullandim takii bugüne kadar igneyi biraktik cok şükür hapina fitil olarak devam
Dmlakkayaa Dlnbngl_12 13 haftalık oldum 9. Haftamda hafif lekelenme sebebiyle kullanmaya başlamıştım hala kullanıyorum doktor kutu bitsin bırakalım dedi
Hira17 Canım merhabalar bende 4. Haftamdan beri kullanıyorum kontrol amaçlı fitil olarak akşamları sadece
Zehraszehra Benimde erken doğum kasılmalarım vardı şimdi ise 36 haftadayız ama doğum kanalına erken girmiş 3 hafta önce serumla durdurdular ben içerde biraz daha dursun deyince doktor progestan yazdı