Yenianne26 Merhabalar bir sorum olucak tı ben 6+2 gebeğim bugün kan sonıçlarımda tsh 9.33 çıktı. Hemen endokrin e gittim ilaç verdi ama aranızda yaşayan var mı bu durumu
Kbradmrdg Yenianne26 ilaçlarını düzenli kullan aylık kontrole git bişey olmaz yüksek çıkmış biraz aksi halde bebeği bi çok konuda etkileyeceği söyleniyor benim de 4.71 çıkmıştı şuan şükür 1.8 lerde 37 haftalık olduk biz darısı size 🙏🏻
12_yil_sonra Yenianne26 benim de 7.9 çıktı euthyrox 75 mg başladım hemen şükür düştü . İlacını ihmal etme
Yenianne26 Kbradmrdg bugün hemen öğrenir öğrenmez gittim levetiron 25 mg verdi endokrin doktoru ilaçlarını aldığın sürece sorun yaşamazsın dedi. Dün de ultrasona girdik kadın doğum doktorum herşey olması gerektiği gibi dedi. Ama işte illa bir şüphe oluyor
Yenianne26 Sıkıntı olmadı dimi bebekle ilgili birde ben coaspirin progestan levetiron birde folik kullanıyorum. Progestan ı tedbir olsun diye yazıyorum herhangi bi sıkıntı yok dedi bakalım salı günü ultrason var inşallah herşey normaldir. Dün herşey normaldi