Kelebegimmm kızımda herşeyi mustela kullandım (şampuan,pişik kremi,vücut losyonu,ıslak mendil) hepsinden çok çok memnun kaldım şuan 6 yaşında hala şampuan ve kızarıklık önleyici kremini kullanıyorum. Eğer bütçenizi zorlıycağını düşünüyorsanız doğuma kadar parça parça alabilirsiniz hepsi çok bereketli ve hemen biten ürünler değil şampuan ortalama 2.5-3 ay yetiyor bebeğe