Sedaveminikadam Kızlar 24 haftalık gebeyim.allah nasip ederse bir oğlum olacak.ismini bulduk ama iki isim arasında kaldık.sizce hangisi daha güzel??fikirleriniz verirseniz cok sevinirim🙏🏻☺️