Elifimsi Kızlarrr böyle bir söylenti var fakat ne yapmalıyız bilmiyorum değişiklik istiyorum aranizda hiç hamilelikte boyatan oldu muu riske atmak istemiyorum ama bir araştiriyim öncelikle istedim yardimci olursaniz sevinirimm 😇 9+1 günlüğüz ❣
Cigdem07 Elifimsi ben 2.5 aylıkken boyadım ve şuan 19 haftalığım :) daha dün boyadım 2. Boyamı şükür bebeğimde çok iyi bi sorun yok 💕 çok araştırdım bende
Cansu37 Elifimsi eczanelerde amonyaksız doğal içerikli boyalar satılıyor zararı en aza indirebilirsiniz birçok müşterim hamileyken bu boyaları kullandı 🥰
Gozde888 Elifimsi Doktorum ilk uc ay boyamami önerdi bana cunku ilk uc ay bebek icin önemli aylar bende ilk uc aydan sonra boyamistim. Hamd olsun bir sorun olmadi simdiye kadar 😊
Naze2151 Elifimsi ben 6.haftada öğrendim hamileliğini ve öğrenmeden 1 hafta öncesi saçlarım açtırdım sari yaptırdım ve kestirdim. tabi bilmiyorum hamile oldugumu. Sonra kontrolde sordum doktora o haftalarda olacak olsa çoktan olurdu dedi yani düşermiş şimdi 5 aylık olduk kızımla bi sıkıntı yaşamadım ama çok korkmustum hamile olduğumu öğrenince
gulertkn ilk 3 ay önermiyolar ama benim çevremdekiler hep boyatmışlar hamileyken bende 33 haftalığım saçlarımdaki beyazlar aşırı arttı bende 2-3 hafta sonra hamileyken ilk kez boyuycam o da doğumdan sonra fotoğraf filan çekildiğimde çirkin durmasın diye sonuçta hatıra olarak kalacaklar
Elifimsi Naze2151 saglikla gelsin insallah canim aynen bende boyatmayi dusunuyorum su 3 ay bitsin bulantilardan kurtulayim kendime geleyim bi degisiklik sart 🤗🤗
12_yil_sonra Söylenti değil zararlı olduğu tıbben vurgulanıyor çünkü saç derisinden kana geçiyor kimyasallar . İlk 4 ay geçsin dedi doktor , ben bu ay boyatacağım zira kardeşimin düğünü var yoksa boyatmazdım