Kubrazeynep Normal de 32+3 haftalık hamileyim ama bugün kontrolde bebek 34+4 çıktı doktor bebeğin kilolu olduğunu söyledi 2 hafta erken den doğum yapabileceğimi söyledi böyle olupda erken doğum yapan var mı?
Merveatan Kubrazeynep benim de her gittiğimde gelişimi öndeydi. Dün doğum yaptım. 39+0 haftalıktım. Hatta makinede kilosu 3900 çıkmıştı doğum yaptım 4150 gr. Kilolu olması erken doğacağı anlamına gelmiyor. Şartlama kendini. Çünkü ben erken doğacak diye şartlamıştım 38. Hafta gelmek bilmedi geldi ondan sonra da zaman geçmedi ama çok şükür sağlıkla sıhhatle kavuştum oğluma 🙏
Askkokuluyavrum Efsoo biz napcazz efsocumm ya bu çocuklarla bi doğsalardı sağlıkla sıhhatle insAllah 💞💞💞
Kubrazeynep Dezehs öyle mi erken doğum olmuyor yani peki bebek sizin de rahminize çok baskı veriyormuydu
Dezehs Kubrazeynep evet 7. Aydan sonra yürümekte bile zorlamıyordum cnm ayağımı 6 7 cm den fazla kaldıramıyordum kilolu olduğu icin
Kubrazeynep Merveatan ooyy maşallah allah size bağışlasın darısı benim başıma demek ki erken gelmiyorlar sadece kilolu oluyorlar 🤗
Merveatan Kubrazeynep yani benim öyle oldu. Hatta enfeksiyonum da vardı bi türlü geçmek bilmeyen buna rağmen 39 haftada geldi.
M-Ali Kubrazeynep benimkinde 3 buçuk hafta önde gidiyordu sat a göre dopum yapıyorsunuz bebeğin kilosuna göre değil canım
Deletedmom667 Kubrazeynep bnmde 2 hafta onde ama erken dogar demedı bu sekılde kılo almaya dewam ederse normal dogum yapamazsın dedı yedıklerın bebege yaramıs dırekt dedı
Cecriin Benimde hamileligin basindan beri 2.hafta önde bugun gittim kontrole 33+6 yim suan ama 35+6 cikio hersey yolunda cok sukur 😘🤗
Deletedmom667 Kubrazeynep yani bana oyle bırsey demedi kılosu onde normal dogum yapamazsın boyle dewam ederse dedi