Geçen hafta yazmıştım 5hafta 3 günlük kesem görüldü diye ne yazık ki bugün kanamam başladı ve düşük yaptığımı söyledi doktor bugün tekrar keseye baktığında hiç gelişmemiş dedi nasıl oluyor anlamıyorum birinci hamileliğimde de aynısı olmuştu gelişim geriliği var demişti ilk hamileliğimde 8.haftada kalp atışını duyduktan sonra düşük yapmıştım şimdi ise 6.haftada düşük yapıyorum anlamıyorum sebep ne doktor her seferinde geç döllenme olabilir diyor çok zor kaybetmek çok zor 🥺