Kızlar merhaba ben 36+4 haftalık oldum. Izmire yeni taşındık ve benim doktorum hala yok sorum şu doğum başlasa oraya gitsek beni alırlar degl mi ilk bebeğim tecrübesizim cok stres oluyorum düşündükçe eşim işten sürekli izin alamıyor bi kere dilek hanıma gittik hiç memnun kalmadım. Doğumu o anda ebeler mi yaptırıyor tecrübeli anneler yardımcı olabilr mi o anda ne yapmalıyım.