Minnosizmmm ne güzel ya keşke benimkilerde öyle olsa zorla kan tahlili istedim siz düşünün. Her sağlık ocağı kan tahlili fln istiyor çevremde bakıyorum ee buraua bakıyorum benimkiler istemedi hiç bende kızdım bugün söylendim. Kalkıp demez mi bana biz sistemden görüyoruz diye eee dedkm sistemde ne var da ne goruceksiniz ki dedim hamileligimin en başında kan verdim o kadar dedim sustu kaldı, sonra zaman geçti diyo ki şeker yüklemesi sonucunu söyle not alalim. Eee hani siz sistemden görüyodunuz sanki çocuk kandırıyolar ya e nabız saolsun herşeyimi takip ediyorum ben zaten oradan 😂