Denizkasall Arkadaşlar bana bu yöntem çok saçma geldi ama çevremdeki herkes doğru sonuç veriyor felan diyor daha önce hiç duymamıştım çok saçma ama eğer doğruysa artık testlere para vermem😂😂 deneyenler felan var mı?
Mlssa Denizkasall Bir ara çaresizlikten her duyduğumu dener olmuştum ama yok canım yalan onlar bence denk gelmiştir☺️Pozitif gözükür boşuna seni umutlandırır hepsini denedim pozitif güya ama yoktu bebek falan☺️ Hiç aklını bulandırma👍🏻
Denizkasall Deletedmom0333 hadi ya 😂 bana çok saçma geldi aslında ama doğruluk payı varsa denemek isterim nasıl oluyor bilmiyorum bende
Prettymomy Bu testler hamileliğin çoook ileri safasında doğru sonuç veriyor diye okumuştum örnegin 20 haftalık bir hamileninkini falan ama başlangıç için gebelik öğrenmek için doğru cevap vermiyormuş
Denizkasall Sukeynahafsa şeffaf bir kapta az miktarda idrarın üzerine bir çay kaşığı veya iki kaşık karbonat döküyorsunuz köpürürse hamilesiniz baloncuklar çıkarsa felan ama tepki vermezse değilsiniz
clmmmmm Denizkasall sanane diye bişey yok uygulama sana özel degil kelebek diye bi kadın vardı maşallah onu aratmıyosunuz👏👏 bıkkınlık geldi artık aynı postunun altına devam ettirebilirsin sorularını
Denizkasall clmmmmm clmmmmm uygulama bana özel değilse sana özel de değil sen benim postlarımı görüyorsan bende sizinkileri görüyorum bu kadar rahatsızlık duyuyorsan bakma o zaman ?
Nursubasi Denizkasall çamaşır suyuyla bi denesene kuzum ben hamile değilkende yaptım cıkmadı hamileyken cıkmıstı
clmmmmm Denizkasall üst üste milleti sıkacak kadar aynı konularda ne zamn post açmışım bi bak bakalım... sen dün katıldın foruma sürekli aynı postlar senn postların dönüyo ortalıkta bi post açarsın o konuyla ilgili yeni sorun varsa o postun altına devam ettirirsin anladın mı şimdi
AkileUqur clmmmmm yap kız.. bnde doğuma 7 gün kaldı. Yine de gidip normal gebelik testi yapmak istiyorum.🥰🥰🥰 heyecan olsun
Askkokuluyavrum Denizkasall görümcem kimyager ve bunun üzerine tez hazırlamış fakat cinsiyet icin 😂 gebelik icin ben yapmıştım ne yazık ki dogru sonuç vermedi
AkileUqur Denizkasall aynen ya.. 🤣🤣 eskiden horozun kursagini yere atarlardı toprağa yapisirsa erkek.... yapismazsa kız di🙄🙄🙄🙄 bu da onlara örnek
Denizkasall clmmmmm ya arkadaşım senin postların beni ilgilendirmiyor ki sen öyle yapmışsın ben böyle yapmışım sana ne kime ne ?