Bende 6 haftalıkken kanamam oldu doktor düşük tehlikesi var dedi 3 4 gun sonra doktora gittim kalp atışlarını duydum. Tam 8 haftalıkken bebeğinin kalbinin atışının durduğunu öğrendim ve alındı. Inşallah seninkisi sağlıkla kucağına almayı nasip eder allahım. Kanama yerleşme kanaması olabilir sakın üzülme taktir Allah'tan.