Selam kızlar... 34+0 haftalık olduk com şükür 7 aya kadar hiç zorlamadım... 7 aydan sonra acayip zorlanıyorum... 48 kiloya hamile kaldım şimdi 71 kiloyum... Adım atamıyorum... Erken doğum riskim var ve son iki gündü tansiyon 6 nin 3 e iniyor... Bu normalmi? Yarın randevum var doktoruna aoracağımda... Akıl akıldan üstündür... Resmen bayılıyorum iki gündü sabahlar... Oturduğun yerde Allah koruyor yere düşmüyorum...